Tuesday, February 20, 2007

randi=dust

hehe.. i går kveld lærte jeg robin det dummeste jeg noen gang har lært han! jeg har lært han og spise ut av munnen min!!! syns det virket så søtt at vi skulle spise spagetti sammen, så det lærte jeg han, og i dag satt han forventnings fult og ventet på at vi skulle spise sammen! tenk å lære en hund og TIGGE? duste randi..

på tur i dag har det godt ganske dårlig, startet i morrest da vi møtte en katt og vekte hele nabolaget, selvom robin egenlig er ganske redd katter så tøffer han seg sånn på avstand.
og i ettermiddag så var det null kontakt, han så ikke på meg en gang! trur han er sur på meg eller noe, ingenting funker, har prøvd med fiskepudding, blodpuddig, skinke osv.. før funket det med frolic! frustrerende, håper for guds skyld det bare er puberteten!
vi møtte og en sur og skummel hund som knurret og bjeffet nå enormt, så vi mått rømme bak en bil, men robin ville se hva for et udyr dette var så han hoppet opp på den fine nye bilen og jeg mistet for fese på den glatte isen og ble slengt inni den takk og lov for at bilen ikke tok skade av det, hehe.
møtte og en nydelig golden de fikk hilse litt, eller bobben la seg ned og den andre hunden kom bort og hilset.

funnet enno en ny ting vi må trene på, og møte bråkete hann hunder uten og utreagere.

blir nesten litt deprimert av og skrive blog jeg, finner jo ut at hunden min er gal!
men bare for og ha det med så er han den søteste hunden i verden:) og han var flink på tur i dag og han gikk vidre selv om det kom en hund et stykke bak. (vanligvis ville han ha lagt seg ned og ventet til den kom fram)

okok det var oppdaten i dag..

No comments: