Friday, February 23, 2007

fri og trening...

har fri på 3dagen nå, har vært relativt lat, med unskyldingen er at det har vært kaldt og blåst storm, liker det best når det er varmt og mild bris jeg:)
i dag fikk robin trent seg, vi trente på og åpne og lukke dørere og fot rundt stuebordet.

det å få han til og dra i tauet for og få han til og åpne dører va ikke så lett og det så ut som det var litt ekkelt for han og tygge på det. så når jeg hang på en bite leke gikk det to rep så var det perfekt, i allefall på den enne døra. prøver og avslutte på topp har en tandens til og tøye stikken litt langt.

det å lukke dører var ikke så vanskelig heller, men trenger litt mere trening på target overføring. for så lenge post it lappen var det var det ikke noe prob. men når den ble fjernet og jeg byttet på hvor jeg sto, ble det hakket verre.

fot rundt stue bordet gikk så som så, startet veldig bra men han detter litt bak meg og mister fokuse, gikk faktisk lettest når han gikk mot bordet, det var når han kom på utsiden det ble vanskelig og følge med.

snx randi og robben

No comments: