Sunday, February 18, 2007

lørdag og søndag

hei, hei..
glemte noe ekstremt viktig etter jeg kjøpte meg sko, å gå de inn!!! optimistisk nok dro jeg på de nye fine skoene med litt for høy hel og la i vei. ble en smerte full opplevelse, har faktisk en vann blemme UNDER foten! auauau...

det er ett eller annet som lukter forferdelig godt i nabolaget vårt, for robin blir helt gal! trekker rundt og fråder fra munnen, lukter og lukter.
ellers trener vi på å få sikkrere stå, dekk og sitt. har litt problemer med og få han til og stå i andre situasjoner enn rett foran meg.
dekk og bli er og litt vanskelig for så lenge jeg ikke er i nærheten, detter rompa ned og han ligger og slææger, og jeg vil at han skal ligge rett og klar for neste kommando!
savner og intesitet når vi trener, vi daffer bare rundt, men det har vell litt med min holding og..
det er det vi jobber med nå + å se på busser som står i ro.

randi

No comments: