Thursday, February 15, 2007

fri!!

ja i dag har jeg hatt fri:)

var på tur på øya og mata ender i dag, for og få sosialisert dyret litt. det gikk ganske så greit, bortsett fra et par skummle busser og lastebiler.

når det kommer til hundetrening er jeg en slappfisk! syns det er så kjedelig og trene alene, blir så lite framdrift og begge mister så for interessen.
og etter vi så den horrible skummle elgen der vi pleier og springe løs og trene innkalling og robin har blitt bånd hund på hel tid så har vi mistet nesten all kontakt ute.
så vi venter på mindre snø og varme så elgen går hjem der den hører til, langt, langt bort fra meg!
og mandags treningene misser jeg jo også nå som jeg rir. må vell melde meg på kurs snart, men nesten alle kurs går jo i helgene og de er alt opptatt:( vi får se, hva jeg finner på!

jepps, det var alt for i dag.

No comments: