Wednesday, February 14, 2007

jobb

hei, hei..
i går på jobb vardet super action, like utenfor der jeg jobber ble en personbil stoppet av en sivil politibil, og to andre politier kom til. de to som kjørte bilen ble satt i håndjern og ført bort.
like etter på kom hundepatruljen, med narko hunder for og gjenomsøke bila. spennende.

jeg og robin trente på å passere farlige busser og dustete småbarn, alt gikk bra til vi møtte to hylende jenter som leikesloss og robin liker ikke at folk sloss så han sa klar ifra at det ikke var bra... men alt i alt gikk det veldig bra:) ellers så steppa jeg inn for anne m på avsluttning på valpekurs, det var litt vanskelig og komme rett inn på ei ny gruppe uten og vite verken navn eller hunder, men gikk kjæmpe bra!!


IDAG

er på kjedelig jobben og kjeder meg.
robin er hjemme alene å han nektet og bæsje på morgen turen, så det blir spennende og komme hjem.
blir ikke my tid til robin i dag siden jeg først jobber her og så skal jeg på hundeskolen halv 6 (slutter her ca havl5) så da må vi smiske litt med mor;)

(sorry om det blir litt rart skrevet i dag, men tastaturet er på siden av sjermen så jeg ser ikke når jeg skriver.

No comments: