Tuesday, February 27, 2007

BILDER!!! jee




ojojoj.. se hva jeg klarte.. litt rotete, men jeg klarte det. det er dette jeg har strevd med i 2dager nå.
bilde av meg or robin er robin som har medfølelse for randi som er små bakrus.
det meg elgene var fra da jeg ble forfulgt av elger og jeg er livredd de, så den dagen måtte jeg få mamma til og gå med robin, hehe..
det siste er bare av klompen som egenlig ikke har lov til og være i stolen (så lenge pappa ikke er der i allfall;), hehe)
syns det har vært så rart i det siste siden robin har vært litt tullette (mer enn vanlig) og helt oppslukt i gobiter og det har jo jeg vært glad for, men fant ut i dag at jeg har sultete han. han begynner og bli en stor gutt, men jeg har ikke økt så mye på for mengden som jeg skulle, så ups! men da er det fikset på skal invistere i nye mat og drikke skåle som er litt større tror jeg.
vi har trent endel fot med vendinger, forsatt litt vanskelig og holde følge og når vi er ute detter han av etter han har fått godbiten. og ståen har sporløst forsvunnet, ser bare dumt på meg når jeg sier stå, så der må vi starte på bånn igjenn, jaja..
i morgen er det avsluttning på mitt første valpekurs, det blir gøy:)
deilig vær er det blitt å, nysnø og plussgrader, deilig!!
snx

No comments: