Monday, February 12, 2007

duste randi!! klarte å glemme passorde mitt!! herre, typisk meg!

jaja, no er jeg back again!
i dag var det på jobb å hils på alle gammlingene, kjæmpe gøy.. (or not)
så var det rett på ridning, det gikk jo egentlig over all forventning. red ei hoppe (sjokk! husker ikke navnet) hu var snill, men hadde for uvane og snuble (!!) og hun snublet så jeg nesten falt av, det var døds skummelt!!
så fikk jeg det "komplimange" av rideinstruktøren min, er dere tvillinger? da mente hun meg av min søster, greit vi lingner, men det er tross alt 6ÅR (!!!) mellom oss! HAHA.
men begynner og få dreisen på traven og det er gøy!

silje og oluf kom nettopp for og låne bilen min etter hennes har kappitulert og da fikk jeg bekreftet at robin ikke tåler at jeg hilser på noen uten at han får bli med!!
jeg og robin må jobbe med og omgås hunder og mennesker uten at det må bli så mye styr, bare være helt rolig!!

det var vell alt for i dag! snx

No comments: