Friday, December 11, 2009

oj, det var lenge siden..

Litt lenge siden ja...
Jeg har lest til eksamen og vært litt sløv med treningen.
Siden sist har jeg vært på dog4all en liten tur, fikk ikke sett heelerne da de gikk kl 9. Men så noen rundt på området, det er ganske mange variasjoner, men moro å se:)

I går var jeg og reiki på grunnferdighetskurs, der det var test som jeg ikke hadde fått med meg :S Det gikk såder, det var test av 3 frivillige sitt, dekk og stå og target (musematte, pinne og postit) Ingen sjokk at vi ikke fikk til ståen, vi har trent for lite og klikket for mye for hoppsitt istede for hoppstå. Vi slet også litt med post it targeten, men det har vi ikke prøvd før så det var ikke så rart.
Men jeg må bli litt raskere, hun er veldig med og tilbyr atferder som bare det, bare jeg som har fryktelig timing!

til helga skal vi på freestyle kurs! som om vi ikke har nok å trene på, så skal vi starte på noe helt nytt!!

Jeg må få flyt og kommando på sitt, dekk stå og utgangstillig på Reiki, det er første prioritet!
Men Robin så trene vi kondisjon for tiden, har har fått lange turer, der han har fått være mye løs, Reiki er med på de fleste av de. Vi trener også endel på avstands dirigering, det er en av øvelsene som gjør at han flytter seg, men jeg klarer ikke se hvordan! Sitt fra stå er veldig bra nå da :)

Nå har jeg juleferie og den skal jeg bruke på å gå tur med hundene, trene de, handle og kooos meg :)
Nyttårsforsette mitt får være å bli flinkerer til å oppdatere ;)

No comments: