Thursday, December 17, 2009

dagen i dag

I dag var det -12 grader, så det var iskaldt! mest lyst til bare og litt under den varme dyna å soove! 

Vi gikk en tur på formiddagen, skulle egentlig gå båndtur (skjønner ikke hvorfor når jeg skal gå med begge, når jeg er sliten (har ikke veldig go tolmodighet da)) men etter en liten time i bånd så var vi lei alle mann. Da vi kom til jordet så slapp jeg begge og de sprang og sprang koste seg i den kvarte cm med snø som var ;)

bestemte meg for å gå ned en skogsskråning ved en bekk, tenkte det gikk greit g komme seg ned til  ilabekken der og hunden kunne springe løse. Det var ikke så lett, det var bratt, glatt og masse gammel kvist og buskkvast. Men det var spennende for alle tre, en helt ny vei! Tror ikke vi skal gå der igjenn, men gøy å prøve =) 

Så skulle jeg på jobb på kvelden stå ute og instruere i 2 timer i -12 fristet ikke, men gikk bra selvom jeg ikke har fått varmen i meg enda...

Får  se om jeg blir inspirert til noe hundetrening i morra, håpe, håpe! Må få på plass utgangstillinga!

1 comment:

Anonymous said...

Önskar dig och hundarna en riktigt GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR. Kämpa på med träningen. Ni är jätteduktiga!
Marianne FIFFIHILLS kennel