Tuesday, December 15, 2009

Endring i planen

Tror jeg skal skrive ned treningene og øktene i en notat bok, det blir kanskje litt overkill å skrive det i bloggen. Men skal iallefall prøve å følge opp med blogg innlegg hvordan treningen går.

Jeg har iallefall funnet ut at jeg må gå meg et timing kurs, for jeg er elendig på det!! klikker feil og setter feil kriterier hele tiden!
Har maks lyst til å gå et shaping kurs! Vet at en avdelig på canis har det og at klickerklok skal ha et, så vi får se om vi skal ta oss turen!

stå treningen til Reiki går bra, så lenge klikket kommer akkurat når hun lander. Om jeg drøyer klikket så kan hun for begynne å steppe eller sette seg. Ønsker også at hun skal tilby stå rett etter hverandre, nå så tilbyr hun litt endre ting mellom ståene. Tror jeg bare skal belønne ståene bra og vise tydelig at det andre er uønsket.


Jeg og Robin var på tur og han fikk springe løs på golfbanen, han er blitt så flink! Han kommer med engang jeg roper og holder seg i nærheten. Han bjeffet et bjeff på noen folk, men sluttet og kom med engang jeg ropte =) Så møtte i nabo tispa og en venn som vi slo føle med et lite stykke, gikk også veldig bra. Litt bjeffing ut i det blå, men ikke mer enn det =)
Veldig flink bissevovv!

Reiki har vært slappfisk å sovet det meste av dagen, litt dårlig imagen er hun også for hun fiser som en gal og det lukter rimelig ille =s

Reiki som ikke har ødelagt noen ledningeri sitt liv bestemte seg natt til i går å gange over ledningen til den ene av to julepynter jeg har (en julestake somstår i vinduet) å dette var kl 06.00! Da var jeg mindre glad i det lille nurke, men hun reddet seg inn ved å stå på kjøkkenbenken og se søt ut. Da måtte jeg le litt. Skjønner enda ikke hvordan hun kommer seg opp dit...

det var dagen i dag =)

No comments: