Tuesday, May 5, 2009

Navn!?


søstrene, kumpen og min!

mitt nye håp!! (krysser jeg fingrene for) oppdretter skal beholde en selv å har ikke bestemt seg!


tispe fra hennes føsrte kull, utrolig sjarmis! kose, kose hele tiden.



far




Far





Far






Valpene.







Far til valpene








Mor til valpene!









Valpene er ute å nyter fin været










Mor til valpene koser seg!











Maja med sine små:)






























Det vanskeligste med å få valp er navnet! Trenger hjelp.

På stamtavla heter hun Anja Anglica.
Navn jeg har tenkt på:


-Ronja (passer til robin og randi, men lite spesiellt)
-Rosa/Rosalita/Rosita
-Rips (men da bir det gjerne smårisp å det er jo ikke så bra..)
- Alva
- Tekla
- Rinde (kanskje litt for spesiellt)
- Ræka/råtta (Robin og Ræka/råtta ;), blir kanskje mer et kalle navn.
-Anja
- Ranja
- Rypa :)

- Rosin/lille rosin








2 comments:

Maja said...

Rosin eller Rips!:)

Linda og Gaya said...

Hmmm...
Borderen til bla bla heter rips...lite og søtt:)
Men hva heter kjæresten til robin hood da???
Satt og tenkte på det i går men kommer ikke på det!!
Jo nå kom Knut og han visste:)
Hva med lady marion, eller lady eller marion da? :D
Ellers likte jeg da altså Rips, Anja og Alva:)

Klem fra jonsvassbyggen:D