Monday, April 27, 2009

valp!!

Her er ene dattera fra det forje kullet hennes.


Om jeg ikke driter fullstendig på drage når jeg skal besøke oppdretter neste helg, så kommer det en liten heeler tispe rundt 27 mai, må passe med eksamene. Men det er jo så supert alle har jo valp, så da kan jeg jo få barnevakt da jeg skal ha eksamen.


Her er da nurke! Aner ikke hvem som er hvem, men de ser da ganske like ut! hehe.














Mamma og barn.




Var også på grunnkurs i son i helgen, veldig bra! Fikk noen gode tips og Robin var eksemplarisk, lå med åpendør mens hunder lekte untenfor! Faktisk så sov han litt mellom øktenen å, hva var dødssliten stakkar!
Kjørte nedover på torsdagsmorgen, helt alene!
Hadde bursdagsmiddag på fredagen og gikk skogtur.
og lørdag og søndag var det kurs.
Robin e ikke vandt til å vær på besøk til folk, ikke så lenge i allefall. Men han var flink, litt vanskelig å finne roen bare.
Men jeg får skrive mer siden for nå er jeg dødssliten!!

1 comment:

Anonymous said...

Oy! Blir spennende Randi! Fine hunda da:) Glede mæ te å vær barnevakt:D

Linda å Gaya