Sunday, May 24, 2009

da nærmer det seg...

På TOrsdag kl 0645 går flyet mitt til arlanda for å hente lille trille (enda navnløstøs) og er hjemme igjen kl 15.05! blir litt venting på flyplassene, men da får jeg lest litt til eksamen (sikkert at jeg klarer det:P) Det har vær veldig mye skole for tiden, men lesing og eksamener og lite tid til hund. føles jo litt rart å skal hente en hund når jeg nesten ikke har sett eller gått tur med den jeg her på ei uke. men får væll forhåpentligvis litt bedre tid etter eksamen.
Nå nyter jeg og bobben den siste tiden alene, sier farvel til å sove lenge, rolige dager, lange turer alene i marka å gruer oss til tiden skal forandres. vet jo ikke hvordan ting blir i heletatt.
mange spørsmål som surrer inni hodet mitt fortiden. Jeg aner ikke hvordan det er å ha to hunder, gå tur med to hunder, trene to hunder, ha to hunder inne i leiligheten min. Det blir væll en slitsom tid med tissing inne, biting på alt og alle, masse miljøtrening og trening.
Men spennende blir det uansett!
Vi får nå se hvordan det går denne gangen;)

2 comments:

Anonymous said...

Halla Randi:)
Lille Trille...kan hun ikke bare hete det da? Kjempesøtt:D
Og når du har det for travelt kan du komme hit med henne:)
Vi sees i kveld...

Linda, Gaya og Yatzy...eller Trolle:P

Linda og Gaya said...

Det er helt sikkert greit...har jo ferie :D
Men det spørs med robster da...
Kattepuser her vettu og de kan være riktig så slemme med store slemme hunder :D
Vi ser det an...men lille trille kan iallefall komme :)