Wednesday, March 28, 2007

æ har galoppert!!!

ja på mandahg skjedde det, jeg red i full galopp og det var konge kult!!! var ikke så skummelt som jeg trodde.
eller har det vært så nyydelig vær å jeg hadde fri i går så da dro vi opp til marka og trente litt ute i det fri, det er ganske vanskelig å konsentrere seg lemge av gangen, men gikk helt greit.
han hadde en litt dårlig innkallings dag så han fikk ikke springe så mye løs, stoler ikke 100%på han, han er så lett skremt og da syns han det passer seg og bjeffe det skummle bort, og han har løpt etter elg og rådyr før så det skal vi prøve å unngå. jeg er jo så livredd elg den ene gangen vi så elg sammen på nærhold så ble jeg så redd at det er mulig han ble smittet for vi begge sprang alt vi hadde i mottsatt rettning.
jobben er stengt i påska og jeg har ingen store planer så da skal vi få prøvd å trent litt ekstra, skal få kjøpt meg lang line å, aner ikke hvor den andre er.

har å tenkt meg på bob baliley semenar å, det tror jeg blir kjæmpr bra, er jo ikke før i sept da så..
det var det...
randi

No comments: