Thursday, March 8, 2007

grattis med dagen kvennor!!

hei, hei..

helt syk kor fort dagan går, sku nesten hatt litt flere tima i døgnet.
jobber på hundeskolen 2dager i uka (tirsdag og onsdag) og ridning på mandag og trening torsdag.
startet valpekurs på byåsen med silje på tirsdag, veldig kos, var ute i go'tia så det vart tid til litt kos med sjokkis før de kom, namm, namm...
startet og hverdagslydighet på onsdag med gjertrud + at radioen var der da vi hadde valpekurs.
er snart på tide at jeg starter og instruere litt (skummelt), ikke bre ser søt ut:P

blir litt lite hundetrening , men skal snart starte på kurs:).
i går på dagen hadde jeg fri og da ble det trening holde fast, plukke opp apporten for og så prøvde vi på stå og sitt under marsj (men det gikk ikke så bra) men vi hadde gjennom brudd på apporten han løftet og bar den:) fikk litt tygging en gang, men så ikke mere til det.

robin sine dager går litt opp og ned som tennåringer flest, han stresser seg lett opp uansett hva vi gjør om vi går tur eller trener på enkleting (får han det ikke til på første forsøk blir han sur og gir opp, og vis han mener han bør få lukte eller gå dit og han ikke får det blir han sur og kan starte og hoppe opp og bite i båndet) heldigvis/uheldigvis tar han det meste ut på alle andre enn meg spes. mamma.
jeg tror nok vi er inne i siset fase av grusomheten (håper virkelig det!!!) og så snart som mulig er han sitt gamle jeg igjenn...

men han er jo veldig søt, og det er det som redder han når han er som verst.
føler med hormon gutten jeg, hunsker selv når jeg var ung gal!


sånn går det her!!

No comments: