Sunday, March 25, 2007

oppdatering!

litt treg av meg, en uke uten blogging, dårlig randi!

mandag.
fikk rideklære jeg hadde bestillt med (vel og merke i blå i stede for svart, men den var hel grei.) men de strider i mot alt hvordan en buske skal være, den er enormt høy i livet og drit tight og smal i bena, men ganske deilig og ha på.
fikk en crazy hest, men det var litt bra for jeg liker en utfordring lærer masse på det.

tirsdag.
kurs på byåsen sammens silje, gikk ganske bra. veldig stor forskjeller på valpene og eierne.

onsdag.
var kjæmpe stolt, hadde strevd lenge og vel med å klare og få til de timelistene til hundeskolen og fått sendt de til silje, måtte sende de i 3 omgangermen jeg klarte det!! .. trodde jeg, men det som hadde skjed var at jeg bare hadde sendt 3 av eksemplene tilbake!! åhh, så da må jeg bare prøve i gjenn, men lærer av og prøve.
så var det kurs, gikk helt greit.

torsdag.
silje lånte bilen, så jeg skulle lissom ikke på coopen men pappa var ikke hjemme så det ble til at jeg tok hans og dro på handetur å brukte mine siste kroner:(
så var jeg og robin på rally, og robin var mega sær! fikk noen helt eksepsjonelle go biter av eirin og robin tatt nesen om så gode var de. han jobbet bra når han jobbet, men han kokte over 2 ganger og ble helt crazy dog, det han jeg alldri opplavd før, med det ble sikkert litt mye med lukt fra søte gaya med løpetid og syyykt gode godbiter, så når han ikke klarte det på første forsøk så ble det for mye.
fikk lekse i å trene på stå og en annen ting som jeg faktisk ikke husker:/
og det er stort sett det vi har trent på, han jobber veldig bra for tiden, det merkes så godt at han blir eldre. på tur går fin fot når vi passerer andre mennesker tilogmed barn! men hunder er for fristende enno, og innkalling går som en guud. er så stolt!!
og han er bare så vakker, skal huske å ta med kamera snart.

det var den uka!
randi

No comments: