Monday, March 12, 2007

NEI, NEI OG ATTER NEI!!!

da har hundkoll på nrk starta og min far har fatta interesse!!
bra at han har fått interesse for hund, men var ikke helt sånn æ hadd håpe det sku gå!
han er helt enig i alt jeppe sier så da er alt jeg har prøvd å sakt i 2 år borte, og jeg som endelig har lært han og ha med godis på tur!!
så nå har jeg 4 uker og lære robin ikke å bjeffe på døra og gå løs og alt annet de skal lære de, og finne gode argumenter for at jeg trener som jeg gjør, er så dårlig til og argumentere og forklare!! hjelpes. tips mottas med takk!!!

og robin har falt tilbake til valpe fakter og i går var han i jævel humør og stjal alt han kom over, da han endelig hadde roet seg tenkte jeg ahhh deilig, men han var mistenkelig rolig og da jeg reise meg og så hav han gjorde trodde jeg, jeg skulle dø. favoritt buksa til lillesøstra mi lå på gulvet og robin lå og gnagde på den, og det vart et gigantis hull!!! har ikke torra og sagt nå enno for hu er ganske ustabil for tida, og når hu merker det håper jeg hu ikke dreper oss!!
herre hu kommer til og banke meg!! gruer meg som en gris!

starter på rally lydighet på torsdag det blir spennende og se hvordan form vi er i!!
randi

No comments: