Monday, April 2, 2007

kjeder meg på jobb!

kjede mæ!! er på jobb og det er 3stk her! har vært på alle nettsider jeg kan over, men har ikke noe stol så jeg må stå og det er slitsomt! så tips til hva jeg kan gjøre taes i mot med takk!

helga har jeg vært lat, hehe igjenn.. var ute både fredag og lørdag og da blir formen litt dårlig dagenderpå litt slapp og treg, men det var så fint vær at robin lå på trappa heledagen, men noen avbrekk da han bjeffet å da må han gå inn. ellers så er han som en liten dritt unge når han kjeder seg! henter alt han ikke har lov til (sokker, sko, truser, bamser osv, osv...) meget irriterende!!

og når vi er inne på irriterende så kom det en ny gjest, som var sur og snakket med sånn stemme som er treeeg og veldig negativ, sure folk som klager å syter ÆSJ!!

da har jamjam åølsene eirin betillte til oss kommet, johooo da blir treningen en lek!!

da skal jeg hjede meg vidre på jobb, johoooo!!!
randi

No comments: