Tuesday, April 3, 2007

"trene" "hund"

ja i går forsøkte vi å trene, men det kan jeg ikke så gikk så veldig bra! vi var på gløs, og der var det mange hunder blandt annet den vakre gaya og bajas den sære, søte lille adam, å 3 andre! det ble alt for meget for min crazy dog, han stressa seg så gæli opp og laga så my syyyyyyte lyda å det e så grusomt å hør på, minne må om det å ha en skriker unge hengende i øran grusomt!
så e han så sjalu så når æ snakke med nånn andre å han må sitt i bila, da går det utover det skakkars buret som nå desverre e dødt!
det er sånn du kan legge sammen og han hadde klart og bryte ned ene veggen, hvordan det vet ikke jeg! så da må vi invistere i et nytt.
men fikk no inn ett par klikk da, men hær må det trener randi!!!
men når vi kom hjem da kunne han gå løs fra blia å inn og så fukusert så klar til å trene! blæ...
men han slukna stille inn og sov som en stein, var nok litt sliten ja...

så så vi et tog som stoppet rett utenfor ntnu og vi lurte fryktelig på hvor det skulle hen og vi ventet langere og langt for å se at toget gikk samme vei som det kom:( men da jeg kom hjem måtte jeg jo spørre pappa å han kunne informere om at toget går til leangen og den veien mot nord trøndelag!

har en ganske sterk hund merker jeg i dag, jeg er faktisk støl i armene etter og holdt han igjenn.

sitter jo på jobb i dag å eneste forskjellen er at det ikke er et menneske her! å gud det er så kjedelig!!

randi

No comments: