Friday, April 13, 2007

framskritt..

vi har faktisk framskritt i treninga. var på rallyen på onsdag og vi jobbe faktisk ganske bra med tanke på at det var en ny plass å andre hunder der!! ble spurt om jeg ville bli med på lydighetskurset som går på torsdager og det ville jeg jo gledlig må få trent så mye som mulig sammen andre hunder på andre plasser enn i stua.. MEN det ville ikke gud!! merket at det var noe galt med bilen, men tenkte ikke så mue mere over det, så på torsdag skulle silje låne den å snill som jeg er lånte jeg den bort! å rundt 11 ringte silje å sa at bilen stoppet på E6 å ville ikk gå lengere, hu fikk taua den til ikea å når jeg kom for å hente den var det som beskytter felgen helt smeltet sammen med felgen, så den skulle kanskje blitt stoppet litt før!! å bli tauet er det ekleste i verden, ingen kontroll overhode!! å i dag har jeg ringt rundt får å høre hva det koster å få skiftet clutch (sansyligvis den som er røket) og det var ganske deprimerende priser!! fant til slutt en på 5100 med syns det var ganske dyrt, men billigere enn de andre!
er en dude som skal ringe på mandag å gi meg et bud, så vi får se..
men om det er noen som kan fikse det så bare å si fra!!

sånn går no dagan, blir ikke my hunde trening framover med en hund som ikke kan ta bussen å ei bil som ikke funke!!!

randi

No comments: