Friday, August 29, 2008

trening og kurs.

På mandag så møtte vi eirin og bajas på gauldal banen for litt trening. Planen var felt og slalom. Har tydeligvis trent ihjel feltene (som jeg gjorde med slolomen) så de ha han helt blokkert og "skjønner ingenting!"
Prøvde og sende fram til skål og da glemmer han helt å stoppe..
så detta må det mer konstruktiv trening på.
Slalomen er ganske bra, har perfekt 6'er, men 8 blir for vanskelig. Og selvfølgelig klarer jeg aldri og gi meg når han er på topp!! aggr!

Han hadde en ganske lang runde rundt plassen før han klarte og jobbe, men når han er der så skal jeg ikke klage.

På onsdager så går vi jo på ag2 kurs, og der foregår all trening uten bånd.
Vi trente på framforbytter, to hopp fram bytte og tilbake til siste hopp. stor fart fram og bare fortsatte fram, og fram og tok seg en runde! arrrg..
Men den varte ikke så lenge og han jobbet bra etter på.

Neste økt kombinasjon med 3 hopphinder.
Nå sprang han ikke ut (om jeg husker rett?) men derimot var det fire hider med bra fart og så datt han helt sammen. Måtte nesten dytte han over hinderne.

neste økt, dobbelbox med to bytter.
Så lenge jeg springer så henger han på, men når jeg bytter, så går farten ned.
sprang ikke ut, juhuu..
og det var helt stilt i bilen å han satt i bur!! dobbel juhoo!

Vi må trene KONDIS, begge to. startet jo så fint i sommer, med sykeltur og langturer. men så kom hverdagen, men det er egentlig ingen grunn for jeg har ikke så lange skoledager! Så ut å spring!

Også blir det Fanny kurs læll, som observatør. tenker egentlig det er like greit, får jo ikke så mye utav robin når han bare stikker.

filmene fra nidaros er på vei ut, noen er lagt ut allerede.

RR

No comments: