Saturday, August 23, 2008

nye filmer på youtube..

Da har jeg tatt med pc'n opp til mor igjenn da internette mitt er så rart at det ikke går ann å laste opp filmer:( grrr..

siden sist...
jeg er tilnake på skolen, men denne gang går jeg på dmmh som bare er en halvtime sykkeltur unna istede for 3 timer med tog. det er veldig herlig, og dagene blir ikke så lange..

Har vært endel til lillian og trent, for en deilig hage! Robin kan være helt løs og jeg trenger ikke bekymre meg for at han skal stikke av eller gjøre noe galt. Da slipper vi mye frustrasjon ved at jeg står i enehjørne og roper of banner forgjeves og hunden står i andre og terger meg opp, da kan vi bare vente så jeg får vist at det er jeg som er morsom ikke det rundt!

vi trener mye rolig trening, fri trening og "innkalling" belønner at han jobber med meg..


Etter vi var på kurs med alle fra hundeskolen, og hadde en mindre bra opplevelse med en brygge som beveget seg og laget lyd + en skudd. så han Robin blitt livredd ekkoet av spikerpistoler siden det hørtes ut som den lyden brygga laget...
Å siden alle i nabolaget har bestemt seg for å legge nytt tak akkurat nå, så er det en som ikke er så glad i å gå ut. Han er urolig på tur, spisser ørene og følger nøye med. Er bestemt og går der det ikke er så mye lyd så går det greit.

Har tenkt litt og kommet fram til at jeg tror det er mer sannsynlig at vi kan starte lydighet isteden for agility med det første. For i agilityen går det så fort og jeg rekker ikke følge med, men i lydighet så går det litt roligere for seg. å jeg har jo ikke kommet meg igjennom en hel banen i agility enno!
Men det er jo 100 år til så vi tar det litt som det kommer!
skulle jo egentlig på lydighetskurset til Eirin, men neeeida. Det skulle plutselig alle og da ble det ikke plass til meg! Det var veldig trist, for vi trenger treningen!

i morgen skal vi dra og se på agilitystevne, det blir spennende!

lagt ut flere filmer på youtube (SuperRobster007), skjønne ikke hvorfor kveliteten blir så my dårliger på youtube enn om æ legg dæm ut her?? nånn som veit...
Eirin og Bajas
Annica og Jes
Kaia og Bente
++++

No comments: