Tuesday, August 5, 2008

Robser 3 år, brukket tann og nytt bur!

ja, endelig ble lille gutt 3 år, kan ikke si jeg ser store forandringen, men det kommer vel(håpe, håpe)

i bursdagsgave fikk han seg et nytt bur, etter at han ødela vari kennelburet på 7 min. tror ikke akkurat det var det han ønsket seg, men når man blir så stor så får man praktiske ting...

Var til vetten i dag, årlig vaksine og sjekk + at ene hjørnetanna var brukket, men det var ikke så ille så vi skal vente og se i noen uker om det tetter seg selv. Men det blir ingen draleking, tyggeben, elle apportering.

Vi har fortsatt og sykle, noe som er kjæmpe gøy og veldig slitsomt for en hund som ikke eier kondis (å for eier :s) Må få trent inn noe kommando på at han skal følge meg og ikke springe etter katter, bjeffe og bli distrahert av andre hunder og tisse i nedoverbakke...

Har vært kjæmpe dårlig på å trene, har bare ikke hatt ork, men det begynner og bedre seg nå. Han jobber som en gud utenfor begge hjemmene og er faktisk kjæmpe flink MÅ bare jobbe mere med innkalling så jeg tørr stole på å ha han løs.

Er kjæmpe sjalu på alle som klarer og legge ut filmer de filmer, skjønner ikke hva deter med meg. må være helt ekstrem idiot når det kommer til sånne ting, er kjæmpe lei så nå har jeg kalt inn forsterkninger som kommer i morgen. Vi håper det går da...

nå skal vi ut og trene...

ps. savner oppdateringer fra tromsø!! kom ann folks...

No comments: