Tuesday, January 12, 2010

2010

Det er vell på tide å skrive ned målene mine for 2010. Jeg skal prøve å ikke være for ambisiøs ;P

Robin:
Bedre kondisjonen
Springe mer løs turer
Gå bånd turer sammen med andre
Få klart klasse 1 lydighetsprogramet
Jobbe med forstyrrelser med lavt stress nivå
Gå et morsomt og inspirerende kurs (vet ikke hvordan enda, tips mottas)
(Registrere han i NOX, om jeg ser muligheter for en start)

Har lyst til, men tviler på..
Starte klasse en lydighet og hopp/agility

Reiki:
Starte klasse 1 lydighet, agility og hopp (har ikke sett meg ut noen konkurranser, men tror lydigheten blir i juni på røros eller gauldal i slutten av sommeren. Agility/hopp håper jeg at jeg har startet før NKK helga)
- Må jobbe med felt og slalom (ellers alt annet å da ;P)
Utstilling skal hun også på, men er ikke helt inne i utstillingstingene til å sette meg mål.
- Hadde vært gøy å dradd på heelerspesialen, om ikke økonomien rekker til det så iallefall til osloish får å konkurrere mot noen andre heleere
Hadde også vært gøy å laget et freestyle program (men tror kanskje mine musikalske og rytmiske sanser setter en stopper for det :P)

Randi:
Bedre kondisen min
Ta flere bilder
Bygge opp karma (være positiv og snill ;))
Bli mer tålmodig


Det var det jeg kom på til nå...

No comments: