Saturday, June 6, 2009

Dagene som har gått..

Onsdag:
Jeg leste til eksamen, mens små tassan sov mye av dagen og lekte litt, ikke veldig mye som kjedd for de. På kvelden jobbet jeg på hundeskolen, Reiki var med å satt i bilen. Fikk komme ut å møte Støkk igjen, første gang veldig stor og skummel, men neste gang var han ikke så farlig. Ikke helt innkalling på henne enda, så må passe godt på. hun bryr seg ikke så veldig om hun kommer lang bort, bare hun finner noen føtter hun kan stille seg ved om ting blir skummelt.
Kjørte til Linda etter jobb fordi Reiki skulle overnatte da jeg skulle opp tili og ha eksamen. Snilleste Linda!!

Torsdag:
Jeg var gansge så spent på hvordan natta hadde godt, så eksamen gikk så som så (kan ikke bare skjylde på det da, litt dårlig forbredt også) Men Linda kunne bare sryte av lille nurke. De hadde sovet til kvart over 9!! Å lille fikk sove i senga, hihi.
Jeg og Robster var på kurs på kvelden, lille var selvfølgelig med. Hun fikk komme ut litt på starten når vi bygget bane og reste rundt ellers er det litt bjeffesutring når hun må være i buret, men det er bare litt så sovner hun og da sover hun.
Robin var faksitsk også still i bilen mellom øktene.
På kurset trente vi på framforbytter, serpentin og en fart øvelse.
Vi begge må trene mer kondis, Robin må bli mer selvstendig på hinderne. må lære inn kommando på tunellen tror jeg.
Pinto kom også ut rett etter vi var ferdig og enda ikke sett på bånd, og Robin så han bjeffet litt, men kom til meg når jeg sa kom! WOW! flinke bisk!
Vi sleit også litt med å time framforbyttene litt og da kunne vi faktisk prøve noen ganger uten at han mistet interessen!

Fredag:
Jeg skulle på skolen og trekke dramaeksamen og Reiki var i bilen på jobben til mamma hele dagen så hun kunne bli luftet med gjevne mellomrom. Kl 14.00 var hun lei av å sitte i bilen og da fikk hun komme ut å forstyrre de som jobber der i arbeidet. Ble usatt for endel høye lyder, som traktor, gressklippere, biler og folk, det hadde gått supert.
På kvelden fik vi besøk av Ellen som ble hel forelska i lille dyret, riktig nok sov hun bare så hun fikk kanskje ikke helt rett inntrykk ;P

Lørdag:
Jeg skulle sove lenge, men fikk ikke sove lengere en halv 9! Å det var faktisk Robin som var først oppe, plutselig sto han opp, åpnet døra og gikk ut! Det har han ikke gjort før, alltid jeg som står opp først.

imorgen han vi tenkt å bli med linda til voll gård, det blit spennede!

No comments: