Monday, December 10, 2007

stakkars lille bobben!!

lille søte har blitt syk! kraftig magasjau, hatt det sia fredags kveld natt te lørdag.
natt te lørdag så skjer det som pleie å skje nåe robin får vondt i magen, han har veldig vondt og bit i stykker ene hela på den nyeste skoe i huset, slår aller feil. herre gangen va det heldigvis (?) ikke min sko, men min sure lille søster si. hu rakk å bruk dæm en gang, har ikke torra å sakt det enno, ska prøv å få skomakern te å fiks den, men det ikke akkurat kvalitets sko så.. vi får kryss fingran.
syns så synd på mamman min også, døv som æ e + at æ ligg opp så høre ikke bobb når han vil ut å med resten av den udugelige familien e det mamma som har blitt med robin ut på natta i går å i dag. og min lille bror mått vær hjem fra skolen siden robin hadd bråka og vekt han i natt :S uups..
glede mæ vilt te å flytt, men ting tar sånn tid. har fått flytta ned det meste av store ting, men kan ikke flytt på stua fordi vi ska legg gips plata i take.
i dag helt det på å rennover for mæ. æ sku te tannlegen kl halv 8 å va tebake te halv 9 å satsa på at fokle hjem klart å ta sæ av lille syke mens æ va bort, så dum går det ann å bli. på vei hjem ringt pappa, men siden æ kjørt å va snart hjem så gidda æ ikke å ta den for han sku sikkert bare fortell mæ at robin måtta ut.
å da æ kom hjem forventa æ å se en hund som gikk på veggan for at han mått på do, men istade finn æ pappa på kjøkkenet med døra te stua igjenn! trudd æ sku klikk, i stede for å ta han med ut eller i det minste sett han på trappa så stengt han robin inn på stua der han hadd gjort fra sæ i fortvilelse å smerte fordi ingen gidda å ta han med ut.
han va så lei sæ å trist når æ kom at han satt å skalv! da hadd sikkert pappa banna over at han hadd gjort fra sæ inn å så stengt han inn sammen med det! det e helt sinnsykt, kæm som gjør sånn! æ helt sjokka.
det va klageveggen i dag.

nå til trenings delen.
var på trening på torsdag, nest siste gang på lydighetskurset. og robin brillierte når vi var inne, trente inne sammtidig som en anna hund og gjor det strålende!
ute var en anna sak da datt han litt bort, men det gjorde ingenting siden han hadde vært så flink inne. det er eksamen neste gang, men med magen til robin så blir det spennende å se hvordan det går. får bare satse på at han er i super form.

ser bare flere og flere glimt til at robin er på vei til å bli voksen, det gikk opp for meg her forleden da jeg møtte den søteste lille valpen, å eieren spør hvor gammel robin er da først gikk det opp for meg at han faktisk ikke er en liten valp lengere, han er jo nesten ikke ung hund heller. nesten litt trist syns jeg!

det var alt fra sykestua for denne gang, håper inderlig robin blir bra snart. han har jo spruta full hele nabolaget med brunt sølevann som er umulig å plukke opp, hadd det bare vært snø å ikke is så kunne jeg sikkert fått det opp.

randi

No comments: