Saturday, August 8, 2009

bloggings

Det har skjedd mye de siste ukene.
Sist uke var vi på agility leir i son til fanny og thomas. Det gikk faktisk veldig bra, robin var med å jobbet fint, litt mye lyd eneste.
hunsker jo ikke alt vi trent på, men jeg har fått bedre foståelse for hvor jeg skal ta byttene. Jeg har en tendens til å ta de på hundens rette linje (fyfy). Jobbet mye med one jump, det skal vi fortsette med.
Fikk også en bedre forståelse på slalom innlæringen 2x2, gleder meg til lille blir gammel nok.

Reiki er så enkel å ha med seg, sover i bilen, hviler på fanget, og trener når hun skal. Var ikke noe problem med bilturen, måtte bar ut litt oftere enn Robin ;) Hun bjeffer litt i buret når robin får ut å ikke hun da :P

Har trent litt etter jeg kom hjem, men robin er nok fortsatt ganske så vi har litt pause og trener bare ro og stillhet sammen med andre, litt mattearbeid.


Reiki trening:
Fot, må øke tiden hun må gå fot. Belønner nesten altid eller 3 - 5 steg.
Sitt, skal legge på kommando.
Trene bli både i sitt og dekk, det er ikke veldig lett. Går bra så lange jeg er framfor henne, men når jeg skal gå bak så flytter hun fort eller.
mattearbeid og burlek. Robin er så lett å bare legge ned når jeg skal trene lille, men ikke like lett å trene robin med en stykk heeler som er oppå han :)

No comments: