Friday, November 20, 2009

kurs og kritikk

her kommer kritikken til Reiki fra orkdal.

"Bra type og proposjoner. Kraftig hode. Vakre øyne og ører. Bra brystkasse for alderen. Tilstrekkelig strake forben. Bra vinkler. Utmerket pelskvalitet og farge. Ønskes strakere rykk i bevegelsene og bedre driv bak. Vennlig gemytt."

Vi skal jo på utstilling på søndag også, så det blir spennende og se om jeg finner noen som kan stille henne for meg. Anita som egentlig skulle sviktet igjen!
Jeg må også kjøpe meg utstillimgsbånd, tror jeg vi ha gull lenke ;)

Jeg og Reiki var på kurs i går, da trente vi på:
- Frivillig dekk - det kan hun egentlig ganske bra, men hun trenger en runde ut først før hun er ferdig med og sjekke omgivelsene og kan jobbe. Så det ble litt såder.
- Stå - det gikk faktisk veldig bra. Hun hopper bra, fortsatt litt probelem og holde den, men det kommer nok.
- Bli - vi valgte bli sittende. Sitter frivillig, men veldig opptatt av det som foregår rundt så ikke veldig bra kontakt, noe som fører til at hun spretter opp fort.
- Bli i utgangstilling - satt seg faktisk i utgangstilling og fokuset var ikke helt der, hun jobbet bra, men så på alt annet enn meg ;) Tror hun ble sliten for hun fikk ikke noe pause på de to siste øktene.

Det jeg så var en gjenganger denne kvelden som jeg ikke har tenkt over før er at hun bryter etter hun har fått klikk og godbit, hun holder ikke posisjonen.

Så det skal vi trene på nå!

1 comment:

Anonymous said...

Så fin kritikk Reiki fikk :)
Masse lykke til på Søndag :D
Må huske på å si fra kos det går da...
Vinn alt!!! ;)


PS! Kjøp utstillingsbånd som matcher hundens farge...altså svart:)
Hvis du har annen farge så kutter du halslinjen og det kan gi en illusjon om at hu har kort nakke/hals :)

Linda&co