Friday, October 2, 2009

I det siste...

Det har regnet hverdag i nesten en mnd å det gjør at jeg ikke akkurat sprudler over med energi og lyst til å ut å trene...

Det er mye å trene inne på spes med Reiki, men da får jeg dårlig samvitighet for Robin. Kan jo trene triks med han, men han blir så fort frustrer om det ikke går helt som planlagt.

Vi har trent litt da, skal filme så snart vi skal trene innomhus igjen.
Robin:
Har lært seg labb over nese (men ingen kommando, min største svakhet!)
Masjere

Vi har også trent endel på "avstandsdirigering" bare helt nærme. Sliter litt med fra stå til sitt, da må han ha mye hjelp og "dytte" han bakover. Må slutte og bruke gobiter nå (har hatt tre pass).

Vi skal jobbe med å kvalitetsikre ståen også, doggiezen og omvendt lokking.
Vi har og så smått begynt og jobbe med ruta, da har vi taget som vi sender ut til.

Reiki:
Vi startet uka med å jobbe med sitt underbaklengsmarsj, endel hopping før hun satt seg. Etter litt tenking kom jeg fram til å lære inn stå under marsj først så jeg ikke mister hoppståen min, har snart kommando på den nå. Så jobber jeg med sitt etterpå, bestemte meg for å jobbe med en atferd avgangen.

Vi har også jobbet med rullrundt, veldig vanskelig!
har også startet å trene fot og utgangstilling.


-

Jeg har vært veldig flink til å trene med Robin løs og det har godt veldig bra, noen små avstikkere med ikke som før.

Plan for neste uke:

Robin:
Pass på; ikke krev for mye, da bilr det fort frustrasjon! Og ikke bli irritert når det ikke går som planlagt! (det var vel mes meg :))

Fortsett med avstandsdirigering fra stå til sitt, minske hjelpen.
Legg på kommando på rygging
Fot. Korte økter med fokus på attityd!
Generelt fokus på attityd i treningen, det skal være gøy!! (Uten sutring!)

Triks gjespe og sleike seg rundt munnen.


Reiki:
Stimuluskontroll på stå
Sitt under baklengsmarsj (uten hopping)
Fot
Rygging (lengere enn 5 skritt)
Innkalling med agility vri (bytter)
Starter/bli trening


Det er jo så mye jeg vil!! Da må jeg trene snx

1 comment:

Anonymous said...

Flinke Randi :)
Mine små har nesten ikke gjort noe i det siste dem :(
Men si fra hvir du får litt energi da så kan vi trene litt :)

L+G+Y