Sunday, September 6, 2009

oppdatering..

Har jo så dårlig husk, men får prøve.

For to uker siden var jeg og Reiki på fjelltur i sylan med skolen, en 3dagers. Det gikk faktisk veldig bra, hun klarte å gå det meste alene hadde ikke tid til å sitte i armene.

Å på tirsdag startet maja, anita og jeg agility kurs (var kveld to), det er så gøy og se hvor fort hundene tar det og syns det er gøy.

Har trent litt, men husker ikke helt på hva...
prøvde og trene apport med Reiki etter at Maja hadde skrytt sånn av sin, men vi fikk ikke helt samme resultat. Hun er virkelig ingen apportør, men liker best å bare springe rundt og tulle. Det tok vel nesten to år med robin å så det er vel bare å vente....

jeg skal igjen prøve å strukturere dagene mine litt, må jobbe litt mer for å få litt penger og da må vi ha planer. Har også hatt om fysisk trening på skolen, så nå er jeg motivert for å trene litt igjen også.

Vi skal også prøve oss på et prosjekt - et nytt triks i mnd som skal filmes.
kommer tilbake til hva det blir...

Randi

No comments: